»Na njej Weinberger predstavlja dela, 'v katerih le še tu in tam najdemo podobo iz stvarnega življenja; prostore z nenavadnim rastjem, zgoščenim ozračjem in žarečo svetlobo naseljujejo figure v skafandrih, ki jim ne vidimo obraza, zaposlene z opravki, ki jim ne vemo namena'.«
»V njem so figure bolj ali manj zabrisane silhuete, postavljene v prostor iz megličastih barvnih pik in črtic, ki se ponekod sestavijo v prepoznavne elemente krajine, kot so stanovanjski bloki ali drevesa, drugod v fantastične mrežaste strukture ali vesoljska plovila.«
»Četudi se je morda kdaj tako zazdelo, njegova dela nikoli niso bila fikcija, navdahnjena z apokaliptičnimi scenariji znanstvene fantastike, ampak odslikava realnosti, tlečega stanja sveta, ki je v medijsko vsakdanjost pronical skozi špranje med spektaklom in komercializacijo pogleda ter virtualnimi in fizičnimi svetovi.«
»Od tod slike s temi strukturami, Terrarium, Plantasia...«
»Taka okolja sem poimenoval Neoantromi, torej neo– nov, antrom– umetni ekosistem, se pravi, novi umetni ekosistemi.«
»Tu vidim nadaljevanje procesa z gradnjo terarijev ter herbarijev za proizvodnjo hrane in raznih megastruktur kot mikrobivalna okolja človeka.«
»Herman Pivk vztrajno razvija prepoznaven slog, potopljen v monokromne naplavine nedoločljivega časa, ki je toliko včerajšnji, kolikor je današnji.«
»Bistvo svoje fotografije vidi šele v temnici.«
»Za odpadke, ki jih proizvajamo, moramo poskrbeti sami.«
»Sreča je, da je trenutno zelo visok vodostaj v reki Pivki v Postojnski jami. Vendar moramo še počakati, ker ne vemo, kako hitro se to onesnaženje dejansko premika do reke Pivke in po njej.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju